کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317867 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه تصویربرداری لومیا 928 نوکیا با گلکسی اس 3 و آیفون 5

پس از درز شایعات زیاد و انتشار ویدئوها و تصاویر تبلیغاتی فراوان امروز نوکیا بالاخره پرچم‌دار جدید خود را برای اپراتور ورایزن با نام Lumia 928 معرفی کرد.

Lumia-928

اما در ویدئوی جدیدی که به تازگی برروی سایت یوتیوب نیز قرار گرفته و “طوفان” نامگذاری شده، حرکت یک ترن هوایی در یک شهربازی را مشاهده خواهید کرد. تا اینجا نکته خارق‌العاده‌ای وجود ندارد اما هنگامی که تا پایان ویدئو را مشاهده کنید، متوجه هدف آن خواهید شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ نوکیا با جایگزینی فلش زنون به جای فلش LED عملکرد دوربین لومیا ۹۲۸ را در نور کم حتی بهتر از گذشته کرده است و حالا یک سنسور ۸٫۷ مگاپیکسلی کارل زایس با پیکسل‌های ۱٫۴ میکرومتری در اختیار شماست؛ هر چند که فلش زنون نمی‌تواند دائماً روشن بماند و در فیلمبرداری کمکی به کاربر نخواهد کرد.

این نکته که نوکیا، لومیا ۹۲۸ را با گلکسی اس ۳ و نه پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس ۴ مقایسه کرده نیز در نوع خود جالب به نظر می‌رسد. باید منتظر ماند و دید آیا محصول جدید نوکیا توانایی رقابت با گلکسی اس۴ ،گل سرسبد گوشیهای هوشمند سامسونگ را نیز داراست؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14819 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/02/21 تعداد مشاهده: 1473
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/02/21 21:50
عمرا اگه داشته باشه...این کجا و گلکسی S4 کجا